
Gefeliciteerd Dave met de 4e dan judo👊🏼 wij zijn trots op jou!
Bram, jij ook gefeliciteerd met je uitstekende rol als Ukke, en voor het behalen van je diploma Judoleraar A.
Namens het bestuur Judo Ryu Leudal en alle leden.

Gefeliciteerd Dave met de 4e dan judo👊🏼 wij zijn trots op jou!
Bram, jij ook gefeliciteerd met je uitstekende rol als Ukke, en voor het behalen van je diploma Judoleraar A.
Namens het bestuur Judo Ryu Leudal en alle leden.

Zaterdag 30 mei hebben verschillende judoka's meegedaan aan de voorlaatste ronde van de Interne Competitie van dit seizoen. Deze keer in Belfeld. Goeie inzet, hard werken en voldoende leermomenten hebben gezorgd voor de volgende resultaten:
Miro 1
Emilia 1
Sam 2
Stef 3
Marco3
Sophia 3
Finn 4
Jesse 4
Goed gedaan toppers!
Ook alle coaches, scheidsen en organisatie een 👍🏼 mega bedankt voor de samenwerking met onze judo vrienden uit Weert.
Supporters waren ook weer in grote getalen aanwezig op de tribune🥵 Toppers
Zondag 12 april was de finaledag van de JJCL teamcompetitie. Samen met onze judovrienden uit Weert deden we met 3 teams mee.
De meisjes hadden het zwaar vandaag. De vorige wedstrijddag hadden ze al hun partijen gewonnen en mochten nu in de zwaarste poule meedoen. Aan inzet geen gebrek, maar in deze poule lukte het niet om een wedstrijd te winnen. Resultaat een mooie 4e plek in deze zware poule.
De jongensteams hadden een superdag. Alle wedstrijden werden gewonnen met als resultaat 2 eerste plekken! Jongensteam 2 werd 1e in poule 4 en jongensteam 1 werd eerste in poule 3.
Wat een ervaring en op naar volgend seizoen!
Judokas, coaches en ouders chapeau! Wat was het een genot om dit met zijn allen te doen.
Tot volgende week als we op zaterdag elkaar weer terug zien op de Interne Competitie!

Wat was het zondag 29 maart een mooie judodag! Bij onze judovrienden van judoclub Helden was de 3e editie van hun Helden Tournament. 675 judokas uit 5 landen deden mee en hieronder waren ook 7 judokas van JRL! Dit is alleen al iets om trots op te zijn. Voor coach Jesse was het ook de eerste kennismaking als coach op zo'n groot toernooi. Op maar liefst 8 matten werd er gestreden en alle judokas van JRL hebben minimaal 1 wedstrijd kunnen winnen!
Voor Stef, Sam en Siem waren de meeste tegenstanders nog een maatje te groot. Zij konden het podium nog niet halen.
Finn en Dave (die na 25 jaar weer eens meedeed aan een wedstrijd) werden 3e in hun poule en kregen dus allebei een mooie bronzen medaille omgehangen.
Emilia en Volodimir, op zijn allereerste judowedstrijd, mochten nog een treetje hoger gaan staan en kregen een mooie zilveren medaille om hun nek!
Mooie extra vermelding voor onze judovrienden uit Weert. In de klasse van Finn werd Jurjan 1e en in de klasse van Dave werd Sven 1e.
Deze week gaan we weer lekker verder trainen om op 12 april weer goed voor de dag te komen op de finaledag van de JJCL teamcompetitie!
